Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

sâmbătă, 5 iunie 2010

Ora festiva




Poi nu sunt prea molte lucruri de spus o sala plina de copii emotionati carora nu le vine sa creada cand au zburat 4 ani din viata lor ,anii ionocentei...ai copilariei si s-au instalat cu pasi repezi adolescenta si alte griji, toti cu inima cat un purece asezati pe scaune asteptand ca Doanma diriginta Robu Ionela sa isi termine discursul ca noi sa incepen cu multumirile pentru profesori eram a 4 la discurs si credeam ca nu am emotii dar brusc nu imi mai puteam controla un zambet nervos pe fata si inima imi batea in piept sa-l sparga era poate pentru ultima data cand imi mai vedeam profesorii tot ce e posibil, citesc cuvantul pentru domnul profesor de matematica Hurdubae Gheorghe vroiam sa ridic privirea din foaie si sa vad expresia lui cand ma vazut ca ma ridic eu in picioare cand a auzit ce am spus dar nu puteam nu stiam cuvantul pe de rost si m-as fi incurcat, toti profesorii dupa tinand cate un cuvant doua despre toti acesti ani, am imparit cadouri la profesori si profu' de mate era foarte curios ce era in punga i-am zis ca e o surpriza apoi mama lui Alin a taiat tortul iar baietii... ca baietii se buluceau sa manance tot:) am facut diverse poze apoi baietii au considerat ca ar fi amuzant sa inceapa o bataie cu frisca mai intai intre ei apoi tabarand peste noi nici nu stiu cand au trecut acesti ani parca mai ieri ne spunea domnul profesor de mate acusi o sa treaca 4 ani si o sa ajungeti in a 8-a si iata ca acum aproape am terminat-o...imi va fi dor de toti profesorii de bancurile profului de mate de mustrarile dirigii de parul negru al profei de franceza accentul britanic al profei de engleza asprimea profului de tehno clasicul "pricipit" al profei de desen opiniile doamnei de istorie metaforele profei de romana si cel mai molt felul de a fi si toata fiinta profei de muzica si mai ales imi va fi dor de toti idiotii din clasa si de fetele mele;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu