Powered By Blogger

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

luni, 26 aprilie 2010

You whant to know...



nici nu stiu cu ce sa incep poi eu pot sa zik ca nu cred in nimic pt k e un fapt dovedit ca exista ambele lumi cea malefica si cea paradisiaca...sti daca atunci cand te trezesti dimineata mama e in bucatarie spala vase sora e langa tine in pat si dorme de zor iar tu deschizi ochii somnorosi incet si o vezi, vezi o umbra pe usa din fata ta o umbra bizara ce danseaza nu o vezi deslusit deoarece esti somnoroasa crezi ca inca visezi incizi ochii si ii deschizi larg akum esti lucida si imaginea la fel vezi o creatura mica ciudata ii simti prezenta pentru un moment paralizezi dar reusesti sa ii deslusezi siluetele vezi un cap mare cu coarne vezi un corp micut si slab foarte slab ...ce se termina cu o coada care la capat pare o sageata deschizi ochii mai larg ii inchizi sperand sa dispara apoi ii deschizi si e tot akolo deci e clar nu ti se pare inchizi ochi vrei sa te foiesi in pat dar nu poti cu greu te intorci pe cealalta parte si incerci sa adormi desi simti ca esti privita de acea creatura minuscula care iti danseaza ca un ritual me usa....ok deci e o patanie de a mea sa zicem ca a fost nuj ce :-?? ceva ciudat dar daca da si nu exista de ce persista? .....o alta zi e trecut de 12 stau in pat sub patura toata familia doarme dar eu ...eu nu, eu stau si ascult muzica ma simt ciudat eram trista nu stiu de ce si stateam cu ochii inchisi dar am simtit ca ceva ma apuca de picior si vrea sa ma traga din pat si deschid ochii si vad un fel de balaur gigantic o combinatie de culori stil rosu negru si verde si o ghiara care ma strange de picior pana la sange si nu visam eram treaza imi dau jos patura de pe ochii ma uit in jur si nu vad pe nimeni dar totusi piciorul ma doare daca nu a fost decat in imaginatia mea de ce era o durere asa de mare in piciorul meu?doar nu era nimeni si nimic in camera...ciudat nu ...de fiecare data cand ies pe afara trebuie sa imi aud numele strigat de o fetita mica aproape intotdeauna aceiasi voce dar nu ma striga pe mn si totusi aud deslusite:Andreea!!!.....cum e posibil ca de fiecare data sa aud acelasi lucru?.....mituri pote ca nu ...si nu sunt singura ....deci e clar exista .....si Dumnezeu la fel pt ca daca nu exista cum se face ca totul imi mergea ft prost si nu duceam la biserica deloc si totul era pe dos intram numai in belele si cand am inceput sa merg la biserica nu stiu cumva am scapat incetul cu incetul de probleme .....dar nu stiu ce sa zic asta e doar parerea mea ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu